Wednesday, June 10, 2009

Once u be a teacher..u will always be a teacher..


Hmmmm...16 April 2009..bermulala kembali kerja aku sbagai pendidik....Cam x caya je dah abis blaja..

setelah 4 tahun isi borang UPU, akhirnyer aku dpt gak tempat kat 'U'...sebelum sambung blajar aritu...aku slalu pikir..mampu ke aku nk blaja lg nih? lulus ke idak nanti? dapat KG lg x nanti?

Pejam celik dah 2 1/2 tahun aku berhempas pulas nak meluluskan diri...akhirnyer selesai..tinggal nak konvo je bln 8 ni.hopefully semua berjalan lancar..

Keja??keja ok cuma tempat baru tentulah tak sama dengan yang lama...aku pun dah tak brape ingat camane nk buat sesetengah keja...byk yg kena blaja semula..pengursan pun lain...& aku dlm prosesla nak sesuaikan diri dngan tempat baru ni..kwn baru dan...persekitaran baru..

Semuga segala urusanku dipermudahkan dan makin dimurahkan rezeki di melaka ni..amin..

No comments: